شما میتوانید کالاهای خریداریشده از مانا نـــور را طبق رویههای بازگرداندن کالا به شرح دلایل زیر، مرجوع کنید:
هدف ما رضایت کامل شما است. به این منظور امکان بازگشت کالاهای معیوب تا 72 ساعت از زمان تحویل امکانپذیر است. اما برای بازگشت کالا ابتدا باید نهایتاً تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا با واحد پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید. ما ابتدا شرایط برگشت کالای مدنظر شما را کامل توضیح خواهیم داد، اطلاعات شما را ثبت کرده و فرآیند برگشت کالا آغاز میشود. و سپس مشتریان عزیز کالای موردنظر را به همراه فاکتور، به نشانی مانا نـــور برگشت خواهند داد.
نکات قابل ملاحظه در برگشت کالا :
اگر کالای خریداری شده، اشکال فنی داشته باشد:
- ابتدا خریدار، اشکال و یا ایراد فنی را در قالب توضیحات کامل به همراه عکس محصول باید حداکثر تا 24 روز پس از دریافت کالا از طریق یکی از برنامه های پیام رسان یا ایمیل ارسال نماید.
- پشتیبانان فروش ما در صورتی که نیاز به توضیحاتی باشد، از همان طریق مراتب را پیگیری نموده تا نتیجه حاصل شود.
- در صورتی که محصول قابل استفاده باشد با توجه به توضیحات فنی که از طرف پشتیبانان ارائه می گردد، مشکل حل شده و مسئله پایان مییابد.
- در صورتی که محصول معیوب باشد، روند بازگرداندن کالا آغاز می شود.
-
کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان این مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
-
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در جعبه اصلی خود و همراه با همه متعلقات بازگردانده شود.
-
کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی نمیشوند. همچنین هرگونه نوسانات برقی که منجر به آسیب به دستگاه شود شامل پوشش گارانتی مرجوعی نمی شود.
-
فرایند تعویض و یا مرجوع یک کالا بعد از هماهنگی با واحد فروش و ارسال آن محصول توسط مشتری به انبار فروشگاه در صورتی انجام می گردد که مشکلات اعلامی بعد از رسیدن محصول توسط کارشناسان فروشگاه محرز گردد. که در این صورت هزینه عودت با فروشگاه مانا نـــور میباشد.
تذکر1: نظر شخصی مشتری ملاک نمیباشد و در این خصوص صرفا نظر کارشناسان فنی مانا نـــور ملاک عمل است.
تذکر2 : مدت زمان امکان بازگشت محصول پس از رسیدن به دست مشتری به مدت 72 ساعت میباشد و بعد از این زمان مجموعه مانا نـــور هیچ مسئولیتی در قبال بازگرداندن کالا ندارد.
-
توجه :مشتری گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که کالاهای موجود در مجموعه ما در دو دسته ارائه میشوند: برخی از مدلها دارای گارانتی شرکتی هستند که تمامی امور مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش این کالاها مستقیماً بر عهده شرکت گارانتیکننده است و مجموعه ما در این زمینه مسئولیتی ندارد. اما برخی از کالاها فقط شامل گارانتی تست (در لحظه تحویل) هستند، به این معنا که شما میتوانید هنگام دریافت کالا از سلامت آن اطمینان حاصل کنید، اما پس از تحویل، هیچگونه گارانتی برای این مدلها ارائه نخواهد شد و خدمات پس از فروش مشمول هزینه میشود. لطفاً قبل از خرید، از شرایط گارانتی کالای موردنظر خود مطلع شوید تا خریدی آگاهانه و مطمئن داشته باشید.
کالایی که خریدم از لحاظ ظاهری یا مشخصات فیزیکی با اطلاعات فاکتور مغایرت دارد:
- مغایرت کالا بدان معناست که محصول ارسال شده از نظر ابعاد، حجم، برند و یا مشخصات فنی با آنچه که مشتری طبق فاکتور خریداری نموده است مغایرت داشته باشد.
-
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به مشتری است و از آنجایی که ممکن است کارخانجات تولیدکننده در بازههای زمانی مختلفی اقدام به تغییر در طراحی بسته بندی های خود مینمایند، اما در ماهیت کالا و کیفیت آن تغییری ایجاد نشود، در برخی جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک مغایرت در کالا، مشخصات فنی درج شده در فاکتور است.
-
اگر پس از تحویل کالا، هرگونه مغایرت یا نقص فنی نسبت به سفارش ثبت شده توسط مشتری وجود داشته باشد؛ بدون قید و شرط، کالا را از مشتری تحویل میگیریم. پس از بررسی کالای مرجوعی توسط بخش فنی، اگر کالا از نظر عملکرد دچار اختلال اساسی باشد، کالای جدید برای مشتری ارسال میشود و در صورتی که نقص گزارش شده اساسی نباشد؛ با برطرف کردن نقص مذکور، کالا برای مشتری ارسال میشود.
- در صورتی که مشتری بدون هماهنگی کالا را مرجوع کند، یا اینکه کالای بازگردانده شده بدون مشکل و سالم باشد؛ هزینه ی ارسال رفت و برگشت، طبیعتا بر عهدهی مشتریست.
- هزینه ارجاع کالا به عهده مجموعه خواهد بود اگر مغایرت یا آسیب دیدگی محصول از جانب فروشگاه باشد. پس از تایید محصول، واریز هزینه 1 تا 3 روز کاری به طول خواهد انجامید.
- توجه داشته باشید که برای تعویض و یا ارجاع مشتری که بصورت سلیقه ای انجام میشود، هزینه ارسال از سمت مشتری میباشد و مانا نـــورهیچگونه تعهدی به پرداخت هزینه ارجاع از سمت مشتری در این شرایط را ندارد.
همچنین، کالاهای قابل تعویض و عودت تا 7 روز ضمانت تعویض و یا عودت دارند، اما باید شرایط اساسی برای تعویض و یا مرجوع کالا را رعایت کرد.
عدم تامین کالا:
-
در صورت عدم تامین کالا، هزینه پرداختی مشتری به صورت کامل طی 1 تا 3 روز کاری عودت داده میشود. لطفا در در صورت هرگونه تاخیر یا مشکل در عودت هزینه، میتوانید با بخش خدمات پشتیبانی مانا نـــور تماس بگیرید و وضعیت را پیگیری کنید.
از خرید و سفارش خود منصرف شده ام:
- انصراف از خرید و سفارش باید حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش کالا، به مدیریت خدمات مشتریان با ارائه شماره سفارش اطلاع داده شود.
-
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان سفارشدهنده است.
-
در صورت انصراف از خرید، پس از دریافت کالا، هزینه رفت و برگشت کالا بر عهده مشتری خواهد بود، در صورتی که مشتری در زمان سفارش خود از سرویس ارسال رایگان بهره برده باشد، هزینه ارسال با قیمت روز از طریق هرگونه روشی که باشد به اضافه هزینه برگشت، توسط واحد پشتیبانی محاسبه شده، از مبلغ محصول کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب شخص خریدار عودت می گردد.
محصولی که دریافت کرده ام بر اثر حمل و نقل آسیب دیده است:
-
- آسیب دیدگی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به مدیریت خدمات مشتریان با ارائه کد پیگیری سفارش اطلاع داده شود.
- در صورتی که بسته سفارشی که به دست شما رسیده است دارای آسیب قابل مشاهده بر روی بسته بندی می باشد، از تحویل آن خودداری نمائید.
-
با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
-
-
لازم است بستهبندی یا جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در بستهبندی یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود. این بدان معناست که کارتن محصول آسیب دیده شده درون یک کارتن دیگر قرارداده شود و سپس عودت شود. نوشتن توضیحات، آدرس، پاره و مخدوش کردن بستهبندی یا جعبه اصلی، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
-
کالای آسیب دیده و همه محصولات جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به مدیریت خدمات مشتریان ارسال شود.
- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد بازگردانده شود.
- پس از بررسی کالاهای مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود.
-
در صورتی که مرسوله را تحویل گرفتید و متوجه آسیب دیدگی محصولات شدید، تصویر محصول و بسته بندی را به همراه شماره سفارش خود از طریق یکی از پیام رسان ها برای پشتیبانان ما ارسال نمائید.
-
- مراتب تا به نتیجه رسیدن و جبران خسارت شما توسط پشتیبانان طی میشود و در صورتی که نیاز به عودت سفارش باشد، با اعلام بخش پشتیبانی این امر انجام میشود و هزینههای جانبی آن و جبران این خسارت بر عهده مجموعه ما میباشد.
کالا را چطور ارسال کنم؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات مشتریان مانا نـــور جداً خودداری کنید.برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن و بسته بندی اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید).
- درصورت ارسال با باربری، تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس support@mananoor.ir ایمیل یا به پیام رسانهای ما ارسال کنید.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات مشتریان فروشگاه مانا نـــور، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- از هنگامی که وضعیت کالا در مدیریت خدمات مشتریان، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، پس از دریافت کالا در انبار مانا نـــور، 1 تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- لازم است شماره حساب اعلامی از سمت مشتری به نام شخص سفارش دهنده باشد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان و مدیریت خدمات مشتریان است.
درخواست خود را چگونه به اطلاع خدمات مشتریان برسانم؟
روشهای ارتباط با ما در صفحه تماس با ما درج شده است. همچنین میتوانید از طریق پیام رسانها( واتس اپ، ایتا، تلگرام) با شماره 091808062083 با ما در ارتباط باشید.