خرید محصولات از چه طریقی امکان پذیر است ؟
خرید محصولات و خدمات مانا نـــور از طریق تماس با واحد فروش شرکت که در سایت ارائه شده است امکان پذیر است.
لیست قیمت محصولات از چه طریقی قابل مشاهده است ؟
با توجه به تنوع بالای محصولات ارائه شده توسط این مجموعه و همچنین نوسانات قیمت در بازار، لطفا درخواست خود را جهت دریافت پیش فاکتور به روز از طریق سایت، پیام رسان ها، ایمیل و یا تماس با واحد فروش مانا نـــور ارسال بفرمایید.
جهت استفاده از خدمات پس از فروش با چه شماره ای تماس بگیرم ؟
شما می توانید با یکی از شماره های ما در صفحه “تماس با ما” و راهنمایی در خصوص خدمات پس از فروش ، تماس حاصل فرمایید یا با ایمیل support@mananoor.ir در تماس باشید.
در صورت نیاز به ارسال چراغ به منظور تعمیر ، باید چگونه عمل کنم ؟
در صورت نیاز به ارسال چراغ به منظور تعمیر باید با واحد پشتیبانی مانا نـــور در تماس باشید.
چه مواردی مشمول گارانتی نمی گردد ؟
- هرگونه شکستگی ناشی از حمل و نقل
- نصب اشتباه که منجر به سقوط چراغ و آسیب به آن می گردد
- کاهش و یا افزایش متعدد ولتاژ ، خارج از محدوده تعریف شده برای هر چراغ
- استفاده از برق ژنراتور به منظور روشنایی بدون استابلایزر
- رعایت ننمودن موارد مطروحه در دستور العمل نصب
- استفاده از کابل نامناسب و بدون محاسبه بر اساس جریان مصرفی چراغ
هزینههای ارسال و دریافت چراغ در دوران گارانتی چگونه محاسبه می گردد؟
در طول دوران گارانتی ، هزینه ارسال کالا به محل تعمیر بر عهده شرکت مانا نـــور و هزینه دریافت آن توسط مشتری بر عهده ایشان میباشد.
در صورتیکه چراغ من چشمک زن شد ، آیا باید چراغ را برای تعمیر ارسال کنم ؟
- اگر فاصله روشن و خاموش شدن چراغ، بسیار کوتاه بود، باید حتما ولتاژ ورودی را اندازه گیری نمایید. در اکثر موارد، ورود ولتاژ بالاتر از دامنه تعریف شده بر روی درایو، باعث روشن و خاموش شدن سریع چراغ میگردد. در چنین مواردی نسبت به رفع عیب شبکه انتقال برق خود، اقدام فرمایید .
- اگر فواصل روشن و خاموش شدن طولانی گردید، چراغ نیازمند ارایه خدمات میباشد .