خرید محصولات از چه طریقی امکان پذیر است ؟

خرید محصولات و خدمات مانا نـــور از طریق تماس با واحد فروش شرکت که در سایت ارائه شده است امکان پذیر است.

 

لیست قیمت محصولات از چه طریقی قابل مشاهده است ؟

با توجه به تنوع بالای محصولات ارائه شده توسط این مجموعه و همچنین نوسانات قیمت در بازار، لطفا درخواست خود را جهت دریافت پیش فاکتور به روز از طریق سایت، پیام رسان ها، ایمیل و یا تماس با واحد فروش مانا نـــور ارسال بفرمایید.

 

جهت استفاده از خدمات پس از فروش با چه شماره ای تماس بگیرم ؟

شما می توانید با یکی از شماره های ما در صفحه “تماس با ما” و راهنمایی در خصوص خدمات پس از فروش ، تماس حاصل فرمایید یا با ایمیل support@mananoor.ir در تماس باشید.

 

در صورت نیاز به ارسال چراغ به منظور تعمیر ، باید چگونه عمل کنم ؟

در صورت نیاز به ارسال چراغ به منظور تعمیر باید با واحد پشتیبانی مانا نـــور در تماس باشید.

 

چه مواردی مشمول گارانتی نمی گردد ؟

  • هرگونه شکستگی ناشی از حمل و نقل
  • نصب اشتباه که منجر به سقوط چراغ و آسیب به آن می گردد
  • کاهش و یا افزایش متعدد ولتاژ ، خارج از محدوده تعریف شده برای هر چراغ
  • استفاده از برق ژنراتور به منظور روشنایی بدون استابلایزر
  • رعایت ننمودن موارد مطروحه در دستور العمل نصب
  • استفاده از کابل نامناسب و بدون محاسبه بر اساس جریان مصرفی چراغ

 

هزینه‌های ارسال و دریافت چراغ در دوران گارانتی چگونه محاسبه می گردد؟

در طول دوران گارانتی ، هزینه ارسال کالا به محل تعمیر بر عهده شرکت مانا نـــور و هزینه دریافت آن توسط مشتری بر عهده ایشان می‌باشد.

 

در صورتی‌که چراغ من چشمک زن شد ، آیا باید چراغ را برای تعمیر ارسال کنم ؟

  • اگر فاصله روشن و خاموش شدن چراغ، بسیار کوتاه بود، باید حتما ولتاژ ورودی را اندازه گیری نمایید. در اکثر موارد، ورود ولتاژ بالاتر از دامنه تعریف شده بر روی درایو، باعث روشن و خاموش شدن سریع چراغ می‌گردد. در چنین مواردی نسبت به رفع عیب شبکه انتقال برق خود، اقدام فرمایید .
  • اگر فواصل روشن و خاموش شدن طولانی گردید، چراغ نیازمند ارایه خدمات می‌باشد .